Nuolatiniam IT paslaugų gerinimui įdiegta ISO 20000-1

2016 02 29

Vienas didžiausių iššūkių IT įmonių veikloje yra kokybiškas paslaugų teikimas ir nuolatinis jų gerinimas. 

ISO reikalavimų įgyvendinimas suteikė minčių, kaip daugybę kokybės užtikrinimo veiklų apjungti į vieningą sistemą. Tai leido šias veiklas vykdyti planingai, labiau struktūruotai. Atsirinkome daugiausiai naudos duodančias ITIL praktikas ir sutelkėme dėmesį būtent į jas: įsidiegėme naują nuolatinio paslaugų gerinimo procesą, kuris leidžia įvertinti, ką nuveikėme, kaip patobulėjome. Tapo gerokai paprasčiau susikalbėti su potencialiais, ypač užsienio klientais, kurie neturi patirties ir pagrindo pasitikėti lietuviškomis įmonėmis ir jų teikiamomis paslaugomis. ISO/IEC20000-1 sertifikatas šiuo atveju mums yra patikimumo įrodymas ir tarptautiniu mastu pripažįstamas kokybės garantas.