Palaikymas

Garantuojame kokybišką IT paslaugų teikimą ir nuolatinį jų tobulinimą

Paslaugų proceso valdymas yra pilnai automatizuotas Labbis4.PRO sistemų Help desk, Logas, Konto ir CRM aplinkoje.

Kokybiškas IT paslaugų teikimas ir nuolatinis jų gerinimas

Vienas didžiausių iššūkių IT įmonių veikloje yra ne tik teikti kokybiškas IT paslaugas, bet ir nuolat jas gerinti, tobulinti bei atnaujinti. Siekdami geriausių rezultatų, kurie pranoktų klientų lūkesčius, įmonėje įdiegėme ISO/IEC 20000-1 standartą. Tai IT paslaugų valdymo standartas, užtikrinantis kokybiškų ir klientų reikalavimus atitinkančių aptarnavimo ir palaikymo paslaugų teikimą. Pažymėtina tai, kad šį standartą įdiegėme papildydami ir išplėsdami įmonėje jau galiojančius ISO 9001 – kokybės vadybos ir ISO 27001 – informacijos saugumo standartus.

NAUJOS

versijos

  • Išleidžiami klaidų taisymo paketai
  • Naujas arba patobulintas funkcionalumas
  • Naujos technologinės versijos

Garantuojame suderinamumą su MS Office
Išleidžiamos versijos visada palaiko naujausią MS office paketą.

ATITIKIMAS ĮSTATYMAMS -

mūsų rūpestis

  • Teikiame palaikymą daugiau kaip 1000 klientų
  • Jums įdiegsime naujas ir patikimas sistemos versijas

RESURSŲ PAKANKAMUMO

auditas

Automatizuota IT infrastruktūros atitikimo sutartiniams įsipareigojimams patikra.

PROGRAMOS palaikymas
tai Labbis įsipareigojimas, kad Informacinės sistemos padėtų jūsų veiklai

Techninio palaikymo paslaugos apima:

1. PROGRAMOS naujų versijų tiekimą dėl:
  • LR įstatymų pasikeitimo;
  • Atnaujintų PROGRAMOS versijų (angl. upgrade) išleidimo, įskaitant naujai sukurtą funkcionalumą (įsigytų modulių apimtyje);
  • Atnaujintų PROGRAMOS versijų, susijusių su klaidų taisymu, išleidimas

2. PROGRAMOS versijos testinėje aplinkoje palaikymas

3. Informavimas HelpDesk priemonėmis

4. Klientui sukurtų individualių/specializuotų sprendimų palaikymas