Klientų portalas

Aptarnavimo paslaugos  Klientams

Gaukite nuoseklią ir sklandžią pagalbą, reikalingą eksploatuojant Labbis sukurtus ir įdiegtus sprendimus, nepriklausomai ar sistemą Jūs nuomojate, ar ji instaliuota "debesų technologijose" ar įmonės tarnybinėse stotyse.

Jūs gausite aukščiausio lygio kokybišką pagalbą, nepriklausomai kokios sistemos - Labbis4.PRO, Labbis4.PRO cloud, Konto, Bonus, Logas, Labbis4.PRO VSAFAS ar ankstesnių sistemos versijų (Labbis III, Labbis VSAFAS) - vartotojas Jūs esate.

Naudotojai

Neribokite naudotojų skaičiaus, nes taip taupote savo ir kitų įmonės darbuotojų darbo laiką bei keliate darbuotojų kompetenciją.

Klauskite eksperto

Rašykite klausimus, teikite pasiūlymus. Mes atviri naujovėms.

Visada siekiame, kad teikiamos paslaugos atitiktų Jūsų lūkesčius.  

Sekite naujienas

Nuolat skelbiame informaciją apie sistemų vystymą ir naujų paketų išleidimą, sąlygotą įstatymų pokyčių.

Teikiame pasiūlymus, kaip mokesčių pokyčius atvaizduoti veiklos operacijose.

 

Palaikymo paslaugos

Naujos versijos ir jų "upgrade" - įsipareigojimo, kad IT padėtų Jūsų veiklai, vykdymas.

Kiekviena nauja versija jungia savyje visus ankstesnėje versijoje įgyvendintus patobulinimus "upgrade". Nenustebkite, jei Labbis pasiūlymai greitesni už Jūsų verslo poreikius.

Atlikite sistemos versijų atnaujinimus neatidėliodami. Įsitikinkite, ar Jūsų sistemos versija yra galiojanti ir palaikoma.

Jei ne, nedvejodami kreipkitės. Susiekite su mumis.

 

Dokumentacija

Aktuali dokumentacija - kiekvieno kliento lėšų ir kiekvieno naudotojo darbo laiko taupymas. Dokumentacija - tai naudotojo vadovas, įdiegimo vadovas, kontekstinė pagalba produktuose. Ji naujinama su kiekviena naujai kuriama versija. Kiekvieną "upgrade" lydi specifikacija, naudotojo vadovo papildinys ir įdiegimo instrukcija. Dokumentacija suskirstyta pagal produktus. Aktuali dokumentacija - kiekvienai palaikomo produkto versijai.