Vienas didžiausių iššūkių IT įmonių veikloje yra kokybiškas IT paslaugų teikimas ir nuolatinis jų gerinimas. Siekdami su tuo susidoroti įmonėje įdiegėme ISO/IEC 20000-1 standartą. Tai IT paslaugų valdymo standartas, užtikrinantis kokybiškų ir klientų reikalavimus atitinkančių aptarnavimo ir palaikymo paslaugų teikimą. Pažymėtina tai, kad šį standartą įdiegėme papildydami ir išplėsdami įmonėje jau galiojančius ISO 9001 – kokybės vadybos ir ISO 27001 – informacijos saugumo standartus.

Paslaugų proceso valdymas yra pilnai automatizuotas Labbis4.PRO sistemų Help desk, Logas, Konto ir CRM aplinkoje:

Šių pasaulyje pripažintų standartų įdiegimas apėmė visus Labbio veiklos procesus ir tapo kokybiškų ir saugių produktų kūrimo bei paslaugų teikimo garantu. Todėl Labbis klientai pasitiki mūsų sistemomis ir teikiamomis paslaugomis.

Jūs gausite aukščiausio lygio kokybišką pagalbą nepriklausomai kokios sistemos Labbis4.PRO, Labbis4.PRO cloud, Konto, Bonus, Logas, Labbis4.PRO VSAFAS ar ankstesnių sistemos versijų vartotoju Jūs esate.