BONUS - personalo, darbo užmokesčio ir laiko valdymo sistema

Kam ji naudinga?

  ORGANIZACIJAI

Darbuotojų įtraukimas į dokumentų apdorojimo procesus, etatų planavimas ir prognozės, įrankiai darbuotojų atrankoms ir talentų ugdymui, realaus laiko ataskaitos bei dokumentų centralizuotas valdymas trumpina operacijų laiką ir taupo kaštus, didina Jūsų įmonės konkurencinį pranašumą ir veiklos efektyvumą.

Darbuotojų įtraukimas į sprendimų priėmimą, operatyvus informacijos teikimas ir sklandžios komunikavimo priemonės ugdo lojalumą organizacijai.

  VADOVAMS

Efektyvus etatų valdymas yra prielaida veiklos rezultatų augimui.

Nenutrūkstamas darbas keliaujant. Galima dalyvauti įmonės gyvenime net nebūnant biure: matyti aktualijas, tvirtinti įsakymus ar kitus dokumentus.

Saugi ir kontroliuojama darbuotojų informacija ir dokumentai didina įmonės veiklos stabilumą.

  DARBUOTOJAMS

Greičiau ir patogiau sutvarkysite komandiruočių dokumentus.

Pagalbininkas rengiant pažymas, nes galėsite pats atsispausdinti pažymas bankų paskoloms ar socialinėms kompensacijoms gauti.

Jausitės kolektyvo dalimi, nes žinosite aktualias įmonės naujienas.

Saugus portalas vadovams ir darbuotojams, kuriame galėsite matyti savo informaciją: atlygį, karjeros, mokymų ir atostogų planus.