LOGAS - procesų ir dokumentų valdymo sistema

Funkcionalumas

Logas – ergonomiška, adaptyvaus dizaino, lengvai pritaikoma įmonės poreikiams, atvira ir integrali informacinė sistema, kurios mobilumas leidžia pasiekti sistemą iš bet kurio įrenginio ar pasaulio taško.

 Sistemos išskirtinumas:

Išmanusis dokumentų skenavimas – skeneris, OCR ir Logas duomenų apdorojimo procesai – paieškai skenuoto dokumento turinyje bei optimizuotam duomenų užpildymui. 

OPERACIJOMS

Dokumentai – dokumentų valdymui sukuriama el. dokumentacijos struktūra, neribojant jos dydžio ir gylio.
Užduotys – optimalus darbuotojų laiko valdymas. Užduotys susietos su dokumentais ir procesais.
Procesai – dokumentų valdymui bei stebėsenai, dalyvaujant darbuotojams, partneriams, gyventojams.
El. parašas – mobilus ar stacionarus (USB kortelės), kvalifikuotas (ADOC ir PDF.LT) ar nekvalifikuotas.
Rodikliai – ISO, Lean, Six Sigma bei kitų standartų diegimui.
Sutartys – sutarčių valdymo procesai, jų kontrolė ir stebėsena.

VARTOTOJO PATOGUMUI

Portalo langas – darbuotojui skirta informacija: dokumentai, užduotys, pranešimai ir skelbimai.
Ataskaitos – modeliavimas ir išvedimas į įvairius įrenginius ir įvairių tipų failus.
Paieška – informacijos paieška ir peržiūra pagal visus kriterijus, paieška tekste (OCR).

SISTEMOS ADMINISTRAVIMUI

Sąsajos – įrankiai sąsajų su Labbis.4PRO konfigūravimui bei sąsajų su išorės sistemomis kūrimui, naudojant ECM ir BPM standartus ir užtikrinant duomenų naudojimą procesuose.
Saugumas – vartotojų, jų vaidmenų ir teisių valdymas. Duomenys ir ataskaitos auditui.
Išorinis vartotojas – informacijos, dokumentų ir duomenų teikimas išoriniam vartotojui.
MS-Office, Windows integracija. Dokumentai gali būti įkeliami ar paimami net neatsidarius sistemos.
Konfigūravimo įrankiai – dizainas ir kalbos, dokumentų šablonai ir formos, metaduomenys.