LOGAS - procesų ir dokumentų valdymo sistema

Kas tai? Kam ji skirta?

Logas - užtikrina efektyvų suskaitmenintų popierinių ir elektroninių dokumentų valdymą, apdorojimą,  saugojimą ir patogią prieigą bei suteikia galimybę valdyti ir stebėti kiekvieną įmonės procesą, saugiai ir konfidencialiai keistis dokumentais tiek įmonės viduje, tiek su tiekėjais, partneriais ar klientais.

Dokumentų kaštai įmonės procesuose*:

Dokumentu kastai

* Vidutiniai vieno dokumento ciklo įmonėje kaštai, paskaičiuoti pagal PricewaterhouseCoopers tyrimą. 

Ar žinote, kad:

  • apie 90% visų įmonės dokumentų yra popieriuje;
  • per 1 dokumento gyvavimo laikotarpį vidutiniškai jis yra kopijuojamas 19 kartų;
  • 7,5% dokumentų pasimeta;
  • darbuotojai, dirbantys su dokumentais, vidutiniškai praleidžia 50% laiko dokumentų paieškai ir tik 5-15% jų skaitymui.

Jūsų veikla įdiegus sistemą bus ženkliai efektyvesnė:

 Veiklos procesų valdymo priemonės garantuos sklandų darbų sekos valdymą rengiant sutartis su klientais, personalo ar kitus įmonės dokumentus, perduodant gaminius gamybos procese ar lydint krovinius - visos Jūsų veiklos metu. Kartu su sistema siūlomas standartinių procesų rinkinys, skirtas sutarčių ir sąskaitų faktūrų derinimui, personalo dokumentų valdymui.

 Sąsajos su klientų, tiekėjų ar partnerių sistemomis leis saugiai ir konfidencialiai naudotis bendrais dokumentais ar jais keistis, taupyti laiką, skirtą dokumentų surinkimui į centrinį biurą.

 Dokumentų rengimo, registravimo, saugojimo ir paieškos funkcijos užtikrins efektyvų didelio kiekio suskaitmenintų ar elektroninių dokumentų valdymą bei jų saugojimą vieningoje sistemoje.

 Užduočių rengimui, skirstymui ir kontrolei skirtas funkcionalumas leis Jums rezultatyviai, nuosekliai ir laiku atlikti užduotis, stebėti jų būseną bei keisti eigą susirgus ar išvykus.

 Sistemos valdymo įrankiai leis eksploatuoti sistemą saugiai ir ekonomiškai: teisių valdymas ne tik funkcijų, bet ir duomenų lygmenyje; pritaikysite sistemą savo poreikiams be jokio programavimo.