LOGAS - procesų ir dokumentų valdymo sistema

Taikymas

Sistema Logas gali būti naudojama dokumentų ir procesų valdymo automatizavimui bet kurioje veikloje ir bet kurios industrijos įmonėje.

 LOGISTIKAI IR TRANSPORTAVIMUI:

Šį verslą „veža“ degalai ir dokumentai.

Įdiegus dokumentų valdymo sistemą:

  • visi dokumentai pasiekiami realiu laiku. Įmonės piniginių srautų valdymas tampa efektyvesnis, nes nereikia laukti, kol sugrįš originalūs dokumentai. Suskaitmenintų dokumentų pagrindu galima patogiai išrašyti sąskaitas faktūras už suteiktas logistikos paslaugas. Partneriai turi galimybę talpinti dokumentus tiesiog sistemoje Logas: galėsite jiems suteikti saugų ir autorizuotą prisijungimą prie dokumentų valdymo sistemos. Jūsų įmonės dokumentai ar informacija bus saugi ir nepasiekiama išorės vartotojams.
  • apsikeitimui dokumentais realiu laiku sukūrėme sąsają su partnerių/prekių gamintojų ar tiekėjų sistemomis ar portalais;
  • didelio kiekio dokumentų skaitmeninimas (skenavimas ir talpinimas sistemoje) bus vykdomas greitai ir kokybiškai. Sukurtos priemonės suskaitmeninto teksto atpažinimui (OCR funkcija, teksto atpažinimas PDF ir kituose formatuose).
  • Jūs gausite pranešimą apie dokumentų galiojimo terminų pabaigą, nes sistemoje Logas ši funkcija veikia automatizuotai.

 GAMYBOS PROCESŲ VALDYMUI:

Dokumentų rengimas ir jų fizinis perdavimas iš vieno gamybos baro kitam tikrai nėra paprastas neturint automatizuotos procesų ir juos lydinčių dokumentų valdymo sistemos, nes:

  • dokumentai yra pametami ar sugadinami pusgaminių transportavimo metu;
  • dokumentai yra kopijuojami tam gaištant laiką ir švaistant lėšas;
  • netoli gamybos patalpų turite laikyti kopijavimui skirtą biuro įrangą;
  • darbuotojai dažnai nežino, kam perduoti dokumentus (ypač vienetinėje gamyboje).

 Visa tai paprastai ir veiksmingai sutvarkysite automatizavę procesų ir juos lydinčių dokumentų valdymą. 

  PERSONALO DOKUMENTŲ IR PROCESŲ VALDYMUI:

  • sukurti komandiruočių, atostogų, materialinės atsakomybės, mokymo koordinavimo, informacijos sklaidos bei įvairių prašymų rengimo ir valdymo procesai. Darbuotojai, savarankiškai pildydami dokumentus, atlieka daug personalo skyriaus darbo. Vadovams lieka tik vizavimo funkcija, apskaitos darbuotojams – automatiškai užpildytų duomenų tvirtinimas.
  • viešąjam sektoriui sukurta integracija su VATAR.
  • sukurtos sąsajos su atlygio skaičiavimo sistemomis - automatiškai perduodami duomenys atostoginių, komandiruočių, atlygio už pavadavimą skaičiavimui.

 VIEŠAJAM SEKTORIUI - 100 % funkcionalumo pritaikyta viešojo sektoriaus poreikiams:

  • garantuojamas atitikimas teisės aktams;
  • dokumentacijos planas susietas su dokumentų bylomis;
  • dokumentų pasirašymas tiek kvalifikuotu, tiek nekvalifikuotu el. parašu (ADOC);
  • galimybė suformuoti elektroninius parašus (XAdES);
  • optinis simbolių atpažinimas (OCR);
  • dokumentų skenavimas tiesiogiai atliekamas sistemoje Logas. Vykdomas automatinis nuskenuotų dokumentų teksto atpažinimas, su galimybe vykdyti paiešką tokio dokumento turinyje;
  • integracijos su VIISP, EAIS, TAIS, TAR, E-Pristatymas, GR;
  • sukurtas dokumentų viešinimo komponentas, atitinkantis „Open data“ standartą.

  GIS SĄSAJA

Sukurta sąsaja suteikia galimybę dokumentui priskirti koordinates ir atvaizduoti žemėlapyje.

  EL. PASLAUGŲ PROCESŲ VALDYMUI

Įvairaus sudėtingumo elektroninių paslaugų teikimui, apimančiam pranešimų iš klientų priėmimą ir administravimą, atsakymų bei pasiūlymų klientams teikimą, įvairių dokumentų ar ataskaitų viešinimą, dokumentų mainus su trečiųjų šalių portalais ar sistemomis. Logo pagalba:

  • lengvai ir paprastai rengiamos grafinės procesų ir juos lydinčių dokumentų schemos;
  • vizualiai stebima esama situacija;
  • pasiekiama istorinių procesų eiga bei susiję dokumentai;
  • automatiškai priskiriami pavaduojantys asmenys, atsižvelgiant į jų galimybės (serga, atostogauja, komandiruotėje ir pan.);
  • visi dokumentai vienoje sistemoje (įmonės vidinės veiklos bei pateikti ar gauti iš partnerių, klientų, interesantų). 

  LEIDIMŲ IR LICENCIJŲ VALDYMUI

Logas pritaikyta leidimų ir licencijų (tabako, naftos, alkoholio licencijų bei leidimų jais prekiauti ir kitokio pobūdžio licencijų ar leidimų) administravimo proceso valdymui, galiojimo terminų sekimui, atsiskaitymų valdymui.