Logas

Procesų ir dokumentų valdymo sistema

Logas – kas tai ir kam skirtas?

Logas - užtikrina efektyvų suskaitmenintų popierinių ir elektroninių dokumentų valdymą, apdorojimą,  saugojimą ir patogią prieigą bei suteikia galimybę valdyti ir stebėti kiekvieną įmonės procesą, saugiai ir konfidencialiai keistis dokumentais tiek įmonės viduje, tiek su tiekėjais, partneriais ar klientais.

Ar žinote, kad:

  • apie 90% visų įmonės dokumentų yra popieriuje;
  • per 1 dokumento gyvavimo laikotarpį vidutiniškai jis yra kopijuojamas 19 kartų;
  • 7,5% dokumentų pasimeta;
  • darbuotojai, dirbantys su dokumentais, vidutiniškai praleidžia 50% laiko dokumentų paieškai ir tik 5-15% jų skaitymui.

Jūsų veikla įdiegus sistemą bus ženkliai efektyvesnė.

DOKUMENTŲ KAŠTAI
įmonės procesuose
  Registravimas Tvirtinimas Saugojimas Spausdinimas Paieška VISO
Su LOGAS 0.07 € 0.07 € 0.35 € 0.05 € 0.00 € 0.54 €
Be LOGAS 0.42 € 2.10 € 2.10 € 0.70 € 1.75 € 7.07 €
NEI POPIERIAUS,
nei rašalo

Veiklos procesų valdymo priemonės garantuos sklandų darbų sekos valdymą rengiant sutartis su klientais, personalo ar kitus įmonės dokumentus, perduodant gaminius gamybos procese ar lydint krovinius - visos Jūsų veiklos metu, nenaudojant jokių popierinių dokumentų. Kartu su sistema siūlomas standartinių procesų rinkinys, skirtas sutarčių ir sąskaitų faktūrų derinimui, personalo dokumentų valdymui.

SAUGI,
nes užtikrina konfidencialumą

Sąsajos su klientų, tiekėjų ar partnerių sistemomis leis saugiai ir konfidencialiai naudotis bendrais dokumentais ar jais keistis, taupyti laiką, skirtą dokumentų surinkimui į centrinį biurą.

FUNKCIONALI,
nes visi dokumentai saugojami vienoje sistemoje

Dokumentų rengimo, registravimo, saugojimo ir paieškos funkcijos užtikrins efektyvų didelio kiekio suskaitmenintų ar elektroninių dokumentų valdymą bei jų saugojimą vieningoje sistemoje.

NUOSEKLI,
nes leidžia kontroliuoti su veikla susijusias užduotis

Užduočių rengimui, skirstymui ir kontrolei skirtas funkcionalumas leis Jums rezultatyviai, nuosekliai ir laiku atlikti užduotis, stebėti jų būseną bei keisti eigą susirgus ar išvykus.

EKONOMIŠKA,
nes nesudėtingai pritaikoma prie poreikių

Sistemos valdymo įrankiai leis eksploatuoti sistemą saugiai ir ekonomiškai: teisių valdymas ne tik funkcijų, bet ir duomenų lygmenyje; pritaikysite sistemą savo poreikiams be jokio programavimo.

Logas skirta

Sistema Logas gali būti naudojama dokumentų ir procesų valdymo automatizavimui bet kurioje veikloje ir bet kurios industrijos įmonėje.

ORGANIZACIJAI

Didina veiklos efektyvumą - optimizuotų procesų ir aktualių dokumentų centralizuotas valdymas trumpina operacijų laiką ir kaštus.

Veikla tampa lankstesnė -  galimas greitesnis atsakas į pokyčius, turint automatizuotus ir centralizuotus procesus.

Saugi ir kontroliuojama informacija – tik autorizuotas pasiekimas ir minimali praradimo rizika.

Mažesni kaštai – taupomas popierius, biuro įranga, kurjerių ir pašto išlaidos, IT infrastruktūra bei laikas, nes nėra poreikio kopijuoti ir fiziškai perduoti popierinius dokumentus, juos archyvuoti.

VADOVAMS

Greitesnis ir efektyvesnis sprendimų priėmimo procesas -  pasiekti dokumentus, stebėti užduočių vykdymą, inicijuoti norimus procesus galima bet kur ir bet kada.

Patogesnis procesų ir jų dalyvių valdymas -  paprasta stebėti dokumento kelią veiklos procese ir operatyviai priimti sprendimus.

Patogesnis užduočių delegavimas ir kontrolė – užduotys niekada nebus pamirštos. Jas atliks paskirti arba juos pavaduojantys asmenys.

Nenutrūkstamas darbas keliaujant – galimybė pasiekti dokumentus, stebėti užduočių vykdymą, paleisti norimus procesus. Galima pilnai dalyvauti įmonės gyvenime net ir nebūnant biure.

DARBUOTOJAMS

Greičiau ir patogiau parengsite ir visada surasite dokumentus -  aktualios dokumentų versijos yra lengvai pasiekiamos ir dirbama tik su paskutinėmis versijomis.

Pagalbininkas atliekant užduotis – nėra galimybės suklysti ar pavėluoti, nes užduotis lydi dokumentai, pateikiama glausta informacija apie priskirtas užduotis bei gaunami priminimai apie artėjančius terminus net tuomet, kai nebūsite prisijungę prie sistemos.

Dokumentų derinimo eigos stebėjimas. Kai dokumentai derinami tarp kelių darbuotojų, kiekvienas galėsite stebėti eigą ir ją keisti.

VEIKLOS SRITYS
Su Logas galite daugiau