Biuro administratorė (-ius)

Pagrindinės atsakomybės

  • Įmonės dokumentų rengimas, registravimas, archyvavimas;
  • Biuro veiklos organizavimas ir koordinavimas, operatyvus iškilusių problemų sprendimas;
  • Bendros biuro tvarkos užtikrinimas, savalaikis aprūpinimas reikalingais ištekliais;
  • Pagalba organizuojant įmonės renginius ir šventes;
  • Kasdienė pagalba kolegoms, plati šypsena ir žinojimas „kas, kur, kada“;
  • Mandagus ir malonus įmonės svečių priėmimas;
  • Kitos organizacinės ir administracinės užduotys.

Reikalavimai

  • Aukštasis /aukštesnysis išsilavinimas;
  • Nepriekaištingas raštingumas ir darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikūs bendradarbiavimo ir organizavimo įgūdžiai;
  • Iniciatyvumas, aktyvumas, greita orientacija;
  • Komunikabilumas, draugiškumas.

Privalumai

  • 1 m. panašaus darbo patirtis;
  • Renginių organizavimo patirtis;
  • Anglų kalbos žinios.

Mes siūlome

  • Galimybę augti, semiantis žinių ir patirties iš skirtingų sričių profesionalų;
  • Mokymus kvalifikacijai kelti;
  • Draugišką ir profesionalų kolektyvą;
  • Įvairias komandines pramogas;
  • Siūlomą atlyginimą (bruto): nuo 1320 €/mėn.

Siųsdami savo CV patvirtinate, kad Jūsų pateikti asmens duomenys yra teisingi ir tikslūs ir sutinkate, kad tvarkytumėme Jūsų pateiktus asmens duomenis atrankų į darbo vietas tikslais. 

Laukiame CV paštu – cv@labbis.lt. Laiško temoje nurodyk pareigas, į kurias kandidatuoji. Užtikriname gautos informacijos konfidencialumą.

Papildoma informacija telefonu +3706 875 5915.

Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutikti ir uždaryti“ arba toliau tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi. Daugiau informacijos apie slapukus. Sutikti ir uždaryti