Naujas LABBIS HelpDesk – pagrindinės naudos Jūsų verslui
Naujus metus pradėjome su džiugiais pokyčiais – klientams pristatėme naują LABBIS HelpDesk, klientų pagalbos ir aptarnavimo centrą. Nuo pat LABBIS įkūrimo pradžios naudojame HelpDesk, siekdami palengvinti komunikaciją su klientais ir padėti greičiau spręsti iškilusius klausimus. Tačiau norime toliau tobulėti ir pasiūlyti dar patogesnę aplinką klientams įvardinti savo poreikius ir komunikuoti su LABBIS komanda.
Praėjusiais metais keli mūsų klientai jau išbandė naują HelpDesk, o šių metų sausį naujuoju HelpDesk pradėjo naudotis visi LABBIS klientai. Šiame straipsnyje sužinosite apie naująjį HelpDesk ir kokias naudas gautumėte būdami mūsų klientu.
Kas yra LABBIS HelpDesk klientų aptarnavimo centras?
HelpDesk – tai LABBIS klientų pagalbos ir aptarnavimo centras, kuriame bendraujame ir sprendžiame sistemų vystymo, palaikymo, aptarnavimo ar kitus klausimus. Kaip ir daugelis B2B įmonių, HelpDesk platformą naudojame komunikacijai su mūsų klientais, kad iškilusius klausimus spręstumėm dar efektyviau.
LABBIS klientai HelpDesk centre gali registruoti naujus poreikius arba pateikti įvairias užklausas dėl jau naudojamų sistemų ar paslaugų. Kadangi LABBIS specialistai susirašinėja su klientais tiesiogiai, tai leidžia suprasti unikalias kliento verslo problemas. Taip klientams galime pasiūlyti standartinius sprendimus arba juos pritaikyti individualiam poreikiui.
LABBIS HelpDesk centre taip pat galima rasti naujienų skiltį, kurioje dalinamės LABBIS sistemų pokyčiais, atnaujinimais bei rinkos tendencijomis ir naujienomis. Joje pateikiame informaciją apie „LABBIS Dalinasi“ seminarus, kurių metu pristatome naujus sistemų funkcionalumus, primename apie jau turimas sistemų galimybes arba pristatome komandos sukurtas naujienas.
Kodėl sukūrėme naują LABBIS HelpDesk?
Sukūrėme naują LABBIS HelpDesk centrą, nes norime užtikrinti sklandų bendravimą ir bendradarbiavimą su mūsų klientais, todėl siekiame, jog ir klientų aptarnavimo platforma būtų kuo patogesnė ir lengviau prieinama. Po klientų pagalbos centro atnaujinimo ir toliau stebėsime klientų atsiliepimus ir nuomonę į kurią atsižvelgsime ir nuo to priklausys, kaip vėliau tobulinsime Klientų aptarnavimo ir pagalbos centrą – HelpDesk.
Trys pagrindiniai naujo LABBIS HelpDesk privalumai Jūsų verslui:
1. Dizainas, pritaikytas kliento poreikiams
Pirmasis ir svarbiausias atnaujinimas, tai patogus ir intuityvus HelpDesk centro dizainas bei navigacija. Prisijungus prie paskyros, iš Jums patogiausio įrenginio, pasieksite pagrindinį platformos puslapį, kuriame iš karto galėsite registruoti užklausas ir naujus poreikius, stebėti jų būseną ir komunikuoti su LABBIS komanda arba sekti naujienas. Taip pat palengvinome informacijos apie pranešimą paiešką, Jums tereikia suvesti pranešimo numerį ir jį atrasite akimirksniu.
2. Pranešimų srauto paskirstymas
Kurdami naują HelpDesk centrą siekėme viską pateikti kuo paprasčiau, todėl nuo šiol klientai savo pranešimus gali registruoti pagal šias 3 kategorijas: „Registruoti konsultaciją”, „Registruoti klaidą” arba „Registruoti naują poreikį”. Šis pasikeitimas užtikrins, kad konkretaus pobūdžio klausimas pasiektų konkrečias kompetencijas turintį LABBIS komandos narį. Taip pat pagrindiniame puslapyje galėsite matyti Jūsų užregistruotus pranešimus ne tik pagal anksčiau minėtą paskirstymą, bet ir konkrečias jo būsenas.
3. Išskirtinumas – LABBIS WIKI
Kurdami LABBIS sistemas, siekiame užtikrinti nepriekaištingą mūsų klientų patirtį ne tik jomis naudojantis, bet ir iškilus įvairiems klausimams. Todėl sistemas ir sprendimus nuolat tobuliname. Kad klientai nepasimestų informacijos gausoje, nuo šiol visą informaciją apie LABBIS sistemas, sistemų versijas, vartotojų instrukcijas, funkcionalumus, modulius, naujienas, palaikymą klientai galės matyti ir su ja susipažinti LABBIS WIKI skiltyje. Tai visiškai naujas ir unikalus mūsų portalas, kuriame LABBIS komanda su klientais dalinasi visa aktualiausia informacija.
Patikėkite savo verslą patyrusiems skaitmeninių verslo valdymo sistemų kūrėjams
Tikimės, jog naujas HelpDesk centras dar labiau pagerins mūsų klientų patirtis naudojantis LABBIS paslaugomis. Jei dar nesate mūsų klientas ir norite išbandyti, kaip mūsų sistemos ir HelpDesk centras galėtų pagreitinti ir supaprastinti Jūsų verslo valdymą, kviečiame susisiekti su mumis ir kartu aptarsime Jūsų poreikius.