Viskas, ką būtina žinoti apie BONUS Savitarną

BONUS darbo užmokesčio ir personalo valdymo sistema yra mūsų klientų dažniausiai naudojamas produktas. Kasdien tūkstančiai vartotojų naudojasi BONUS sistema ir BONUS Savitarna, kad galėtų greičiau ir patogiau valdyti įmonės procesus. Vieninga sistema leidžia greitai ir patogiai automatizuoti darbuotojų valdymo procesus, geriau planuoti laiką (atostogas, mamadienius, tėvadienius ar nuotolinį darbą), paprasčiau sekti informaciją apie darbuotojams išduotus daiktus (mobiliuosius telefonus, automobilio raktus, banko korteles ar kt.) ir dar daugiau.

Visi BONUS sistemą turintys klientai gali naudotis BONUS Savitarna ir lengviau tvarkyti personalo valdymo procesus ir savo užduotis. Turint pagrindinę BONUS sistemą, Savitarnos diegimas yra labai paprastas, LABBIS komanda visiems klientams padeda įdiegti Savitarną ir apmoko, kaip ja naudotis.

Šiame straipsnyje papasakosime, kodėl jūsų komandai vertėtų išbandyti BONUS Savitarną, kaip ja naudotis ir kokie privalumai būtų jūsų įmonei jeigu ją įsigytumėte.

Kaip veikia BONUS Savitarnos portalas ir kaip pradėti juo naudotis?

BONUS Savitarnos portalą gali turėti visi: tiek nauji klientai, tiek jau esami BONUS sistemos klientai/vartotojai. Jeigu norite išbandyti Savitarnos portalą, susisiekite su mūsų komanda ir kartu aptarsime jūsų poreikius. Aptarimo metu padėsime jums nuspręsti, kokių funkcionalumų ir sistemos ypatybių jums reikia, pagal jūsų poreikį galėsite rinktis standartinį arba personalizuotą sprendimą.

Ką gaunate jūs?

Esami BONUS sistemos naudotojai, žino, kaip sprendimas palengvina verslo ir personalo valdymą organizacijoje.

Savitarnos portalas siūlo standartines paslaugas, kaip:

  • Atostogų planavimo procesą;
  • Atostogų prašymų ir įsakymų rengimo procesą;
  • Nuotolinio darbo procesą;
  • Mamadienių/tėvadienių suteikimo procesą (vientiniai ir srautiniai);
  • Darbuotojo duomenų koregavimo/papildymo procesą;
  • Ir dar daugiau.

Taip pat papildomai siūlome:

  • Darbuotojų veiklos vertinimo modulį;
  • Komandiruočių plano/prašymų rengimo procesą;
  • Komandiruočių įsakymų tvirtinimo procesą;
  • Stažuočių procesą;
  • Ir nuolatos augantį funkcionalumų sąrašą.

BONUS Savitarnos privalumai jums, jūsų įmonei ir darbuotojams:

Sutaupytas laikas ir patogumas

Įmonėje visi sistemos vartotojai informaciją gali pasiekti 24/7. Lengvas ir paprastas informacijos pasiekiamumas pagreitina sprendimų priėmimą ir užduočių atlikimą. BONUS Savitarnos portalas suteikia savarankiškumo personalui ir leidžia greitai, be jokių kliūčių pasiekti informaciją apie darbo užmokestį, tvarkaraščius, planuoti atostogas, išeitinių kompensacijas, komandiruotes ar kitus procesus.

Sutaupyti resursai

Procesų automatizavimas ir optimizavimas padeda sutaupyti laiko ir pinigų. Pagal mūsų skaičiavimus, mūsų klientai išleidžia tris kartus mažiau resursų administravimo procesams, naudodamiesi skaitmenizuota sistema. Įmonei nereikia samdyti papildomų žmonių ir darbą galima nuosekliai paskirstyti esamiems darbuotojams.

Patogi komunikacija

Komunikacija tarp darbuotojų ir vadovų yra svarbi užduočių nuoseklumui ir sprendimų priėmimui. BONUS Savitarnos portalas suteikia visas galimybes efektyviai komunikuoti su kolegomis ir užtikrinti, jog nė viena detalė nepraslystų pro jūsų personalo akis. Jūs galite palikti komentarus ir gauti pranešimus apie užduočių statusus ir pokyčius.

Lengviau sekti informaciją

Visa BONUS Savitarnoje įvedama ir gaunama informacija yra lengvai atsekama kelių mygtukų paspaudimu. Kiekviena skiltis turi paieškos lauką ir datos nustatymus, kurie leidžia lengviau susirasti informaciją. Pavyzdžiui, jums reikia praėjusių metų išrašų apie darbuotojo veiklos vertinimą, įveskite reikiamą raktažodį ar datą ir lengvai rasite norimą informaciją.

Tvariau ir tvarkingiau be popierizmo

Gyvename XXI amžiuje, todėl laikas atsisveikinti su popieriniais dokumentais ir popierizmo keliama netvarka. Mūsų sistema padės efektyviai skaitmenizuoti dokumentus ir juos organizuoti skaitmeninėje erdvėje. Taip sunaudosite mažiau popieriaus ir greičiau bei paprasčiau galėsite sekti informaciją, nepažeisti ar neprarasti svarbių dokumentų ir duomenų.

Aukštas saugumas

Įmonėje valdoma darbuotojų informacija yra privati, todėl būtina užtikrinti atitinkamą jos saugumą. Mūsų sistemoje saugomi duomenys yra tvarkomi laikantis BDAR reikalavimų, todėl galite būti ramūs, kad jūsų ir jūsų kolegų informacija yra saugi. Sistemoje yra nuolat saugoma duomenų kopija, net ir praradus ryšį ar sugedus jūsų įrenginiui, visa informacija išliks nepaliesta.

LABBIS skaitmeniniai sprendimai jūsų personalo valdymui

Verslo automatizavimas yra svarbus žingsnis įmonės augimo kelionėje. Nors jis atneša savų iššūkių, mes esame pasirengę jums padėti sušvelninti pokyčius ir išbandyti visus skaitmenizavimo privalumus. BONUS Savitarnos portalas – tai patogus ir intuityvus įrankis, padedantis optimizuoti visus darbuotojų ir personalo valdymo procesus.

BONUS sistema naudojasi jau 33 650 darbuotojų. Kviečiame ir jus prisijungti prie augančios verslo bendruomenės. Susisiekite ir kartu rasime jums tinkamiausias BONUS Savitarnos funkcijas bei pasiūlysime geriausią personalizuotą sprendimą. Gaukite pasiūlymą!

BONUS Tapti klientu